Wedstrijdverslag | 9 augustus 2021

VIDEO: Samenvatting K. Lyra-Lierse – Jong Zulte 8-2

Tien goals vielen er gisteren maar liefst, in het bekertreffen tegen Jong Zulte. De eerste wedstrijd met inzet werd dus meteen een doelpuntenkermis. Jordy Peffer stond maar liefst vijf keer aan het kanon en bracht zo zijn statistieken nog maar eens extra glans bij. De spits scoorde nu al 40 keer in 46 officiële duels voor onze club. Verder pikten ook Seppe Kil, Gaetan Lambreghts en Jason Adesanya hun goaltje mee. Volgende week zondag wacht thuis Stade Waremmien in de derde ronde van de Beker van België. De Luikenaars spelen, net als ons, in de tweede afdeling.

De tien doelpunten en de reacties van Jordy Peffer en Gaetan Lambreghts, na de vooroorlogse score tegen Jong Zulte, kan u hieronder nog eens bekijken.